tirsdag 26. november 2013

Shopping med kjæresten!

Ja dere leste rett.
I forrige uke var jeg, vesla og kjæresten på en liten shopping runde. Målet var å få tak i en ny boblejakke til vesla og det fikk vi. Har ikke fått tatt bilde av henne med jakka, men fant bilde av den på nett.


Utrolig fin jakke, denne valgte hun helt selv også.


Det er jo så greit å handle med mine 2 for de vandrer bare etter uten og klage eller noe, så shopping med de blir jo så gøy!
Neste målet ble å finne bukser til kjæresten, han er av den typen som finner det første og dyreste. Men da er det så jeg river i håret, jeg kjøper ALLTID klær på tilbud. Min dyreste bukse har kostet 500,- og kjæresten's dyreste bukse har kostet 1500,-
"SKRIK", 
maken til sum på en bukse. Så da endte det med at han slapp å lete etter bukse selv, 
og det er jo lettere for meg og se hva slags bukser som kler han og farger. 
Gosj, det er jo så mye mer morro å handle klær til kjæresten og vesla, 
så jeg trenger jo ikke å tenke på meg selv.

Og han måtte til og med være modell da vi kom hjem,
 så jeg fikk ta bilde av han i de nye buksene som jeg hadde valgt. 
Bildene mine er ikke av de beste kvaliteter da det er tatt med mobil, 
pga at jeg vet ikke hvor laderen til speilrefleksen er etter flytting.
Så beklager dette.

Orange

Mørk rosa
Mørk rosa

Brun
 Så da ble det 3 par bukser på kjæresten for kun 200,- Så der sparte han jammen i meg mange lapper.

Jeg selv kjøpte meg lys slynge, 2 engler og roser + vase.

Denne blomsterkassa fikk jeg av mine svigerforeldre i bursdagsgave. 
Her ser du at jeg har tatt på lys slyngen.


Slik ser det ut i gangen da lyset er slått av.


Synes det ble så koselig med dette.

Jeg valgte rosa og kjæresten valgte gul/hvite roser


Englene fikk sin plass på lysfatet mitt.


Med en rose i koppen så ble det kjempe fint.
Jeg har tidligere ikke vært så veldig nøye på blomstre for jeg klarer ikke å holde liv i de,
men jeg har blitt betydelig flinkere til å holde liv i de og da er det kjempe artig.
Deg blir liksom litt mere liv i heimen med blomster synes jeg. 
Rett og slett VAKKERT!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar