fredag 8. november 2013

Fredag og innspurt til helg!

 I dag startet jeg dagen med å 
gjøre husarbeid, 
svingte med moppen og dermed så ble 
alle gulvene vasket.
Og når jeg var så godt igang så fortsatte 
med storvask på badet 

En fin overraskelse til min kjære, 
til han kom hjem fra 
behandling hos Freddy(fysioterapeut) 
og treningsøkt på karma.

Godt med alt som er gjort, så nå kan man ta helga med god samvittighet.

I dag fikk jeg plutselig veldig lyst på Taco, 
men ikke vanlig Taco.
Ble jo nesten min egen oppfinsomme Taco gryte, 
kunne helt klart hatt oppi litt mere i "gryta", 
men vi hadde ikke noe mere av ingredienser. 
Får trikse og mikse litt mere neste gang jeg finner 
ut at jeg vil lage dette.








Ser det ikke godt ut? 
Helt himmelsk!


Nå skal jeg slappe av sammen med min fantastiske kjæreste forran tv'n og Beat for Beat!





Ha en strålende fredagskveld der ute!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar